خريد كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب

۲۲۳ بازديد

خريد كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب

خريد كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب,خريد كرم تقويتي پوست چرم,فروش راحت كرم تقويتي پوست چرم,فروش نقدي كرم تقويتي پوست چرم,قيمت كرم تقويتي پوست چرم

خريد كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب

در اين پس قصد معرفي محصولي را براي شما عزيزاني كه از پوست چرب رنج مي بريد، داريم. از بصورت مداوم جوش صورت ميزنيد و پوست تان بيش از حد معمول چرب است، اين كرم تقويتي مي تواند لايه هاي چربي را از ميان بردارد و پوست شما را به بهترين شكل بازسازي كند. همچنين اگر پوست تان چين و چروك برداشته است مي توانيد، از همين كرم استفاده كنيد. ديگر ويژگي هاي اين كرم آبرسان را ادامه خواهيد ديد.

كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب و مختلط آكوا پالپ ساخت فرانسه، با توجه به مواد موثر گياهي موجود در آن،براي تغذيه و مراقبت از پوست هاي چرب دست و صورت مناسب بوده و براي كاهش آكنه و بازسازي لايه محافظ طبيعي پوست ايده آل است. همچنين با فرمولاسيون پيشرفته خود از پوست در برابر راديكال هاي آزاد و عوامل خارجي تسريع كننده پيري پوست محافظت مي كند.

كرم آبرسان و تقويتي آكوا پالپ با تغذيه كامل پوست در عين اينكه حس چربي بر روي پوست شما ايجاد نمي كند با جذب بالا و ماندگاري طولاني مدت حس لطافت و نرمي بي نظيري براي پوست شما به همراه مي آورد. اين كرم براي افراد با پوست هاي چرب مانند، نوجوانان و افراد با پوست هاي مستعد آكنه، چرب ارثي يا بر اثر اختلالات هورموني و پوست هاي مختلط كه مي تواند چربي پوست را كنترل كرده و بدون ايجاد چربي اضافي آبرساني كامل پوست را تامين و باعث تقويت پوست شود. با استفاده مداوم از اين كرم بافت نرم و غني شده پوست خود را كاملا تغذيه نموده و هر روز بيشتر از لطافت و درخشندگي فوق العاده پوست خود لذت ببريد.

اين عصاره انحصاري تمشك هاي وحشي (Redcurrant, Blueberry, Raspberry ) نتيجه ۳۰ سال تحقيقات روي مكانيسم هاي طبيعي آب رساني پوست است. اين ماده تاريخي گلنيك با يك سيستم ذخيره آب استثنايي و منحصر به فرد تركيب شده است تا پوست عميقا آب رساني شود و ذخاير آب پوست در طولاني مدت پر شود.

برخي از خواص كرم آبرسان و تقويتي آكوا پالپ:

– آب رساني اولين قدم زيبايي براي داشتن پوستي جوان
– آب رساني و مرطوب كردن طولاني مدت پوست
– ايجاد احساس راحتي و انعطاف پذيري در پوست
– صاف كردن چروك هاي ناشي از كم آبي
– نگه داشتن آب ۲ برابر ظرفيت پوست
– پوست ۱۰۰ % آب رساني مي شود.
– رطوبت پوست پس از ۱ ساعت،بيش از ۶۵ % افزايش مي يابد.
– چروك ها را تا ۴۷ % كاهش مي دهد.
– فاقد چربي
– فاقد الكل
– مقوي پوست
– پيشگري و درمان از چين و چروك
– آبرساني كامل و ۲۴ ساعته
– محافظت كامل از پوست
– تغذيه موثر پوست
– مناسب پوست نرمال تا چرب و مختلط و مستعد آكنه
– داراي مجوز بهداشتي ۱۱۲۳۱۳۰۶۸۵۹۳۹۹۸

نحوه مصرف:

هر روز مي توانيد ۱ الي ۲ مرتبه استفاده كنيد.

قيمت: ۷۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خريد پك درمان جوش تري پرفكت ميس ادن

خريد كرم آبرسان و تقويتي پوست چرب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.