خريد اينترنتي شلوار طرح لگ مدل Tianna

۲۱۵ بازديد

خريد اينترنتي شلوار طرح لگ مدل Tianna

خريد پستي شلوار طرح لگ مدل Tianna از فروشگاه آركاشاپ

خريد لباس مردانه,خريد پوشاك مردانه,خريد لباس زنانه,خريد پوشاك زنانه

شلوار طرح لگ مدل Tianna

پست امروز اختصاص داره به يكي از پوشاك هاي زنانه. شلوار طرح لگ معرفي شده در اين پست فري سايز بوده و مناسب براي سايز هاي ۳۶ تا ۴۴ است. پوشاك زنانه در آركاشاپ از اين پست فروش خود را آغاز كرده است. اگر سوالي داشتيد مي توانيد از طريق نظرات پايين سايت اقدام كنيد و يا اينكه از روش خريد پيامكي استفاده كنيد كه در ادامه به آن اشاره شده است.

ويژگي هاي كليدي :

جنس پارچه كشي (Lycra)

فري سايز كشي (مناسب براي سايز ۳۶ تا ۴۴ )

قد شلوار يك متر

رنگ بندي:صورتي و سبز دودي

داراي ۲ جيب پشتي واقعي

قابل استفاده در باشگاه،منزل،بيرون از منزل،جمع هاي دوستانه و….

فاق بلند

خريد پيامكي: دوستاني كه زمان كافي براي ثبت سفارش ندارند مي توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۸۸۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پيامك كنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

قيمت: ۲۹۰۰۰ تومان

خريد پستي لباس مردانه,خريد پستي لباس زنانه,خريد پستي لباس پسرانه,خريد پستي لباس دخترانه

shalvare Tianna5

لگ هاي زنانه بخاطر داشتن Lycra (كش) در تركيب پارچه و راحت تر بودن نسبت به شلوارهاي جين و كتان ، طرفداران زيادي در بين خانم ها دارد و تا امروز مدل هاي مختلف ساده و طرح دار ، با ضخامت هاي متفاوت روانه بازار شده اند.شلوار طرح لگ مدل Tianna  كه پارچه نرم و لطيفي دارد و مانند شلوار داراي دو جيب پشت واقعي است و براي استفاده در منزل ، بيرون از منزل ، جمع هاي دوستانه مناسب و كاربردي مي باشد.ويژگي بعدي فاق بلند و كمر كشي بودن اين مدل مي باشد كه باعث ميشود براي سايزهاي بيشتري قابل استفاده باشد.

shalvare Tianna2

معرفي محصول مشابه:

دختر خانم هاي عزيز مي توانند طرح ديگري از شلوار لگ را اينجا ببينند

خريد اينترنتي شلوار طرح لگ مدل Rosina

shalvare Tianna3

شلوار طرح لگ مدل Tianna در دو رنگ مشكي و فيروزه اي داراي پارچه كشي (Lycra) و با تراكم بالايي مي باشد و پا به هيچ عنوان مشخص نميشود و بدن‌نما نمي باشد و در مقايسه با لگ‌هاي ديگر ، ضخامت بيشتري دارد و كاربردي تر و داراي قابليت استفاده ي بيشتري مي باشد.اين محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده ، بسيار كاربردي است  و ميتوانيد از آن براي باشگاه ، منزل ، بيرون از منزل ، جمع‌هاي دوستانه و … استفاده كنيد.

shalvare Tianna4

shalvare Tianna6

شلوار طرح لگ مدل Tianna تركيبي از راحتي لگ هاي زنانه و زيبايي شلوارهاي جين و كتان مي باشد.امتياز اصلي اين محصول،استفاده از پارچه كشي (Lycra) مي باشد كه باعث راحتي بيشتر و تن خور بهتر ميشود و همچنين بخاطر داشتن طرح شلوار،در مقايسه با لگ هاي موجود ديگر ، ظاهر رسمي تري داشته و كاربردي تر مي باشد.

shalvare Tianna7

خريد پيامكي: دوستاني كه زمان كافي براي ثبت سفارش ندارند مي توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۸۸۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پيامك كنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

قيمت: ۲۹۰۰۰ تومان

خريد پستي پوشاك پسرانه,خريد اينترنتي پوشاك پسرانه,خريد پستي پوشاك دخترانه,خريد اينترنتي پوشاك دخترانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.