معرفي وبسايت آموزشي يك زوج

۲۰ بازديد

معرفي وبسايت آموزشي يك زوج

ازدواج

با توجه به اينكه ازدواج اهميت بسيار زيادي در زندگي انسان ها دارد كه بر احساس خوشبختي و نحوه تربيت فرزندان او اثر مي گذارد ، بنابراين ضروري است كه دختران و پسران قبل از ازدواج ، نسبت به شناخت جنس مخالف خود اقدام كنند تا در اين مهم موفق عمل كنند .

متاسفانه امروزه نيز برخي از دختران و پسران بدون شناخت كافي از طرف مقابل و فقط از سر عشق و احساسات با يكديگر ازدواج مي كنند و ديگر ابعاد زندگي را ناديده مي گيرند . هم چنين بعد از ازدواج نيز به خاطر عدم دانش كافي به مشكلات زندگي مشترك دامن مي زنند .

 

بايد به اين مهم توجه شود كه دختر و پسر قبل از اينكه در مراسم خواستگاري قرار بگيرند مي بايست درباره نحوه صحيح خواستگاري و نحوه سوال پرسيدن در جلسه خواستگاي اطلاعات كسب كنند تا بتوانند شخصيت واقعي طرف مقابل را شناسايي كنند .

 

وبسايت يك زوج براي دختران و پسران در شرف ازدواج مقالات كاملي در زمينه هاي مختلف آموزش ازدواج اعم از شناخت جنس مخالف قبل از ازدواج ، خواستگاري ، شناخت جنس مخالف بعد از ازدواج و مسائل جنسي ازدواج گرد آوري كرده است كه تمام مقالات گردآوري شده از طريق لينك هاي زير قابل دسترسي مي باشند :

 

آموزش ازدواج
خواستگاري
آموزش جنسي

 

آموزش ازدواج شامل موضوعاتي مانند :
اين بخش به دو قسمت آموزش قبل و بعد از ازدواج تقسيم مي شود و شامل مطالبي مانند : روش هاي جذب جنس مخالف ، نشانه هاي عاشق شدن در دختران و پسران ، معيارهاي صحيح ازدواج و….

 

خواستگاري شامل موضوعاتي مانند :
سوالات كامل جلسه خواستگاري ، روش شناخت خواستگار ، خواستگاري دختر از پسر و …

 

آموزش جنسي ازدواج شامل موضوعاتي مانند :
مشكلات جنسي زنان و مردان ، بيماري هاي جنسي ، راه هاي جلوگيري از بارداري ، روش صحيح آموزش مسائل جنسي به فرزندان ، شب رفاف و پرده بكارت ، ديرانزالي و زودانزالي مردان و زنان ، آموزش انواع روش هاي تحريك كردن و برقراري رابطه جنسي با همسر و …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.