خريد تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

۱۰ بازديد

خريد تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

خريد تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم),تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم),خريد پستي ارزان,خريد تيشرت محرم,خريد تيشرت آستين بلند محرم,فروش اينترنتي تيشرت آستين بلند يقه برگردان,خريد تيشرت سياه محرم,تيشرت محرم ارزان,خريد تيشرت آستين بلند محرم با كيفيت,تيشرت آستين بلند يقه برگردان

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان

تيشرت آستين بلند يقه برگردان يه تيشرت شيك مي باشد كه در دو سايز و رنگ مشكي عرضه شده است. شما مي توانيد ويژگي هاي اين تيشرت را در ادامه بخوانيد. اين تيشرت با قيمت مناسب براي دوستداران امام حسين (ع) عرضه شده است.

تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

ويژگي هاي كليدي:

تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

آستين بلند/يقه برگردان

مدل موجود در تصاوير سايز ايكس لارج را پوشيده است

رنگ بندي:مشكي

سايز بندي:لارج / ايكس لارج(راهنماي انتخاب سايز پايين صفحه)

جنس:نخي(پنبه)

داراي ۲ عدد دكمه براي باز و بسته شدن يقه

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان 8

نام : تيشرت آستين بلند يقه برگردان(ويژه محرم)

برند : Tommy Hilfiger

ويژه : محرم
جنس : نخي

نوع آستين : آستين بلند

نوع يقه : يقه برگردان

رنگ بندي : مشكي

دكمه : داراي ۲ عدد دكمه براي باز و بسته شدن يقه

سايز ها : لارج(L)  /  ايكس لارج(XL)

گارانتي : ۷۲ ساعت گارانتي تست فيزيكي

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان 3
سايز لارج(L):

قد تيشرت : ۷۰ سانتي متر

زير بغل تا زير بغل : ۴۵ سانتي متر
شانه تا شانه : ۴۱ سانتي متر
قد آستين : ۵۹ سانتي متر

سايز ايكس لارج(XL):

قد تيشرت : ۷۱ سانتي متر

زير بغل تا زير بغل : ۴۸ سانتي متر

شانه تا شانه : ۴۲ سانتي متر
قد آستين : ۶۰ سانتي متر

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان 4

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان 5

معرفي اجمالي محصول:

ماه محرم ماه حزن و اندوه شيعيان علي بن ابي طالب بشمار مي رود كه در آن وقايع تلخي به وقوع پيوست .ايام محرم الحرام ايام شهادت حضرت سيد الشهدا و اهل بيت و ياران باوفاي ايشان است و حقيقت اين است كه بقاي اسلام مرهون دو ماه محرم و صفر است.
تي شرت محرم نشان دهنده اظهار محبت و ارادت محبان اهل بيت به خاندان پاك و مطهر حضرت محمد(ص) است اين تي شرت هاي ارزان قيمت داراي طرح هاي متنوعي است كه در چند سال اخير ايده آن مطرح شد و در دست توليد قرار گرفت.
بي شك وقتي تمامي افراد اعم از كوچك و بزرگ ،زن و مرد،پير و جوان در اين ايام لباس سياه به تن مي كنند يادر آور مصببت بزرگي است كه به وجود مقدس حضرت سيد الشهدا وارد آمده است.
از نظر تاريخ، چنانكه مورخان نوشته اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنان خاندان رسول الله(ص) اولين كساني بودند كه تا يك سال لباس سياه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداري بودند كه امام سجاد(ع) براي آنها غذا فراهم مي ساختند. در طول تاريخ نيز پوشيدن لباس سياه در عزاداري اهل بيت(ع) به صورت يك سنت ارزشمندي در بين شيعيان و محبان رايج بوده است.

 تيشرت آستين بلند يقه برگردان 6

بعضي از فقهاي بزرگ مقيد بودند در ايام سوگواري امام حسين(ع) جامه سياه مي پوشيدند و به آن تبرك مي جستند و با جديت از آن نگهداري و مراقبت مي كردند و وصيت مي نمودند بعد از رحلتشان به عنوان تبرك با آنها دفن شود.
بنابر اين پوشيدن لباس سياه در ايام سوگواري ائمه(ع) خصوصاً در دو ماه محرم و صفراز آن جهت كه اظهار همدردي با آن ذوات مقدس و احياي امر ايشان مي باشد، داراي فضيلتي بس بزرگ است.
انواع تي شرت محرم ارزان قيمت توسط خود فروشگاه توليد مي گردد و بدون هيچ گونه واسطه اي و به صورت مستقيم بفروش مي رسد.بنابراين اين فروشگاه تي شرت هاي محرم خود را با تضمين به مشتريان عرضه مي دارد بدين صورت مشتريان با اطمينان مي توانند خريد خود را انجام دهند.
در اين ايام شيعيان و مذهبيان به برگزاري مراسم عزاداري و سوگواري امام حسين و حضرت ابالفضل العباس مي پردازند و هر كس به شيوه اي ميزان عشق و علاقه خود به آن حضرت را نشان مي دهد.
با خريد تي شرت محرم شما صاحب يك لباس مناسب عزاداري خواهيد شد و مي توانيد آن را هر ساله در ايام محرم و شهادت امامان معصوم به تن كنيد و در مراسم سوگواري حضرت شركت كنيد.

خريد پيامكي: دوستاني كه زمان كافي براي ثبت سفارش ندارند يا در مورد نحوه عملكرد محصول سوالي دارند ، مي توانند عدد ۲۰۵۵۹۲۷۲۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پيامك كنند تا همكاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

لينك خريد پيامكي تيشرت آستـين بلند يقه برگردان

قيمت: ۲۶۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.